It is currently 18 Nov 2018, 03:55

Damienì - frost DK(hyväksytty)

Tee hakemus tänne, jos haluat Kalmankaartiin sosiaalispotille.

Moderator: Upseeri

damieni

Postby damieni » 18 Feb 2016, 00:10

Moi

Toni, 30 vuotias mieshenkilö Kajaanista. Harrastan pelaamisen lisäksi kuntosalia ja leffoja. Muita pelejä joita tullut tahtottua on lähinnä diablo 3. Aikoinaan raidasin aktiivisesti mutta nykyisin Työkuviot vievät itsellä jonki verran aikaa sekä parisuhde eli asun avovaimon ja koiran kanssa, joten tähän elämän tilanteeseen sociaali paikka olisi sopiva minulle. Tulevaisuudessa ja legionissa toki raidaamista voi miettiä uudestaankin. Mutta toki jos on tarvetta alttiruneille voin tulla jos olen vain linjoilla. Gearit kaipaavat aikalailla päivitystä joten työtä riittää. Vapaa illat vaihtelevat melkein koko ajan työ ja perhetilanteen takia. Mutta uskoisin jatkossa 1-2 iltaa järjestyvän raidaamiseenkin. Huumoria minulla riittää ja niin hyviä kuin paskojakin juttuja mutta asiallinen kaveri olen :D etsinkin kiltaa jossa saa pelata aikuismaisessa seurassa sekä voi jakaa pelikokemuksia. Etsin myös kiltaa johon voin asettua jäädäkseni, koska aikaisemmin tuli seilailtua kavereiden perässä liikaakin. Viimeiset raidikokemukset minulla on wodissa allupuolelta jossa pelasin hetken aikaa ja jäin tauolle. Kaipuu on takaisin hordelle ja päästä pelailemaan hyvään porukkaan. Olen luotettava henkilö ja paikalla aina kun tarvitaan :) En ole draama ihmisiä enemmänki omaan hyvän huumorintajun.

Hahmo: Damienì - frost DK - Stormreaver

Armory:
http://eu.battle.net/wow/en/character/s ... %AC/simple

DK:n olisin valmis migraamaan kiltaan, koska se on ollut suurimman osan ajastani mainina ja lisäksi saisin boost 100 hahmon tuon legion expansionin etuna servulle.

http://eu.battle.net/wow/en/character/s ... oja/simple
maagi olisi myöskin Stormreaverilla jos sille oisi enemmän tarvetta.

Raidihistoriasta: Wotlikissa alotin pelaamisen DK:lla mutta raidaamisen aloitin Catan tultua. 10 ja 25 manejä tuli vedettyä normina niin hordella kuin alluillakin. MoPista tuli raidailtua lähinnä SoO kunnolla. WoDista tuli tehtyä HM:5/7 hc sekä BRF hc 6/10 hunulla allupuolella muu historia on dk:lla.

Kiltahistoria: Killat joissa olen raidaillut: Cata: Raiwo Armas 10man,The Karelian Isthmus 25man, Artic Circle 25man, MoP: Arkunkantajat valitettavasti hajosi, sen jälkeen levutin hunun alluille ja raidailin hetken WoDissa josta jäinkin tauolle. Aika paljon wowi historiani aikana on tullut seurailtua kavereita eri kiltoihin ja servuille mutta kiltoja meinaa hajota ja porukka menee spottien perässä :) Kaveri rankilla olen ollut myös pari kertaa. Etsinnässä olisikin kilta johon voisi tulla jäädäkseen.

Miksi haet juuri Kalmankaartiin: Etsiskelin kiltaa tauon jälkeen ja nimi jäi mieleen pyörimään :) aikaisemmin olen varmaan killan nimeen törmännyt kun se kummitteli alitajunnassa :D Haluaisin pelata aikuismaisessa poppoossa sekä hyvien pelaajien kanssa. Löytää hyvän yhteisön ja peliporukan ympärille sekä uusia kavereita. Pitää hauskaa hyvällä porukalla.

En tietääkseni tunne ketään kaartista.

Kiitos :)

Meleena
Kiltamestari

Postby Meleena » 18 Feb 2016, 00:50

hyvä hakemus et sossu spotille häröileen altti hommiin ja katellaan raidaamista my:ssä kun o ajankohtanen

damieni

Postby damieni » 18 Feb 2016, 09:42

jeps :) minäpä laitan hahmon transfeeraukseen tuossa illan mittaan :)

Return to “Sosiaalihakemukset”