It is currently 19 Apr 2019, 08:48

Kaakelijake, Shaman, Elemental(hyväksytty)

Tee hakemus tänne, jos haluat Kalmankaartiin sosiaalispotille.

Moderator: Upseeri

Kaakelijake

Postby Kaakelijake » 08 Nov 2015, 15:59

1. Oma nimesi ja ikäsi
Mika H, 27 vuotta

2. Vähän tarinaa pelaajasta hahmon takana
2004-2008 pelasin aktiivisesti. Sen jälkeen satunnaisesti levutellut aikani kuluksi. Nykyään perheellinen mies, joka pojan nukuttamisen jälkeen kuluttelee aikaa iltasin koneella. Raidaaminen vähän niin ja näin, koska aikataulut on mitä on ja kiinnostuskin vähän kyseenalainen pitkän työpäivän jälkeen. Tällähetkellä etsin vähän uutta virtaa sopivasta peliporukasta, minkä mukana touhuta joutessaan sosiaalisena tykittelijänä. Nykyisellä mittapuulla vielä aivan uskomattoman huono pelaaja. Kaikki ihan hukassa ja nykyisen sisällön jäätävä määrä ja allekirjoittaneen tietämättömyys asioista tuo omat ongelmansa. Toisaalta en välitä, koska naputtelen huvikseni. Jos töistä pitää jotain mainita, niin toimihenkilönä Scania nimisessä konsernissa.

3. Hahmosi nimi, race, class sekä nykyinen realm
Main: Kaakelijake, Pandaren, Elemental Shaman, Shattered Hand
Alt: Bruttobena, Tauren, Feral Druid, Grim Batol
Alt: Raakamasa, Orc, Combat Rogue, Grim Batol

4. Halutessasi voit linkittää hahmosi armory-profiilin
http://eu.battle.net/wow/en/character/s ... ake/simple

5. Miksi haet juuri Kalmankaartiin (+ mistä kuulit killastamme/tunnetko ketään ennestään)? Mitä uskot killan antavan sinulle sosiaalina?
Tutkailin muropakettia mistä bongasin "ilmoituksen" ja koska murokilta hikisellä rope realmilla ei oikein napostele, niin ajattelin kysäistä täältä. Mielelläni huutelisin chattiin joutessani. En mä tiedä onko mulla mitään sen erikoisempaa annettavaa, muuta kun mahdollista paskaa seuraa. Aikani kuluksi pelailen ja jos sattuu sopiva sauma johonkin, niin voin tulla sotkemaan pakkaa pvp:ssä tai raidissa. Jos siellä teidän peliporukassa on täyspäisiä pelaajia joiden kanssa läpät osuu kohdalleen, niin sillon se antaa mulle sitä mitä lähdin tavoittelee.

Oon joskus online, joskus en. Saa lisätä, jos tuntuu sopivalle. Zippaaja #2530

Meleena
Kiltamestari

Postby Meleena » 08 Nov 2015, 18:21

joo toki otetaan sossuja mukaan eli hyväksytty

Return to “Sosiaalihakemukset”