It is currently 21 Apr 2019, 15:03

Sennah - Restoration/Balance Druid(hyväksytty)

Tee hakemus tänne jos tahdot raidaajaksi Kalmankaartiin.

Moderator: Upseeri

sennah

Postby sennah » 02 Aug 2015, 19:34

Terve!

Olen 23-vuotias toistaiseksi töissä käyvä nuori mies. Elämä tällä hetkellä on ollut lähinnä töissä käymistä ja palasin WoWiin kaivaten jotain aktiviteettiä vapaa-ajalle. Olen kotoisin Tampereelta, missä nytkin asun ja työskentelen.

Pelihahmo

Sennah @ Frostwhisper
-Armory
-Batchakoo#2514
-Ei huomionarvoisia altteja

Taustatietoa

Aloitin pelin pelaamisen hieman ennen TBC:n julkaisua. Itse vanillassa ei tullut juuri muuta tehtyä kuin ihmeteltyä pelimaailmaa ja yrittäen levuttaa hahmoja. TBC:n julkaistua aloin pelaamaan paladinilla Dragonmaw-serverillä. Sillä linjalla jatkoin melko pitkään ja paladin pysyi mainina koko lisäosan ajan. Tuli raidattua Tier 4 läpi kokonaisuudessaan, mutta muuten lisäosan muuta raidicontenttia ei tullut raidattua loppuun.

WotLK:in ilmestyttyä jatkoin paladin-linjalla edelleen hiilaten niin PvE- kuin PvP-puolella. Lisäosan yhteydessä tuli levutettua tämä kyseinen druidi ja tälläkin lähdettiin aika nopeasti healer-linjalle. WoTLK:issa tuli raidattua Naxx25:sta (ja patchin muut raidit), tämän jälkeen tuli vähän taukoa ja Ulduar-patchissa palasin peliin ja raidasin Ulduarin läpi. ICC:tä ei tullut omana aikanaan juostua.

Catassa olin hieman enemmän PvP-maailmassa, juosten BG:tä ja areenaa lähinnä. Raidaamista ei tullut harrastettua muutenkuin LFR-elämysten parissa. Ajasta Catan parissa ei ole muuta huomionarvoista mainittavaa.

MoPissa palasin hetkellisesti raidaamaan jälleen, raidaten ensimmäisen tierin läpi kokonaisuudessaan (MSV, HoF, ToeS). Throne of Thunderin aikaan palasin hieman LFR-maailmaan ja sama jatkui Siege of Orgrimmarin aikanakin.

WoDissa olen raidannut ainoastaan Highmaulin läpi (normal ja hyvin vähän hc-yrityksiä). BRF on kokematta kuten myös uusin raidi.

Tiivisteltynä:

TBC:
Karazhan 11/11
Gruul 2/2
Magtheridon 1/1
SSC 6/6
TK -
MH 6/6
BT 4/9

WotLK
Naxxramas 15/15
OS 1/1
EoE 0/1
Ulduar 13/14 (ei Algalon)
ICC 0/12
Onyxia 0/1
RS 0/1

Cataclysm
BWD 0/6
BoT 0/5
TotFW 0/2
Firelands 0/7
DS 3/8N

WoD
HM 6/6N 1/6H
BRF 0/10

Rooli

Wowia on oikeastaan aina tullut pelattua healerinä, ja tunnen että siihen minulla on eniten pätevyyttä. Koen tuntevani ja osaavani healaamisen erityisesti druidilla varsin hyvin ja healaaminen tuntuu luontevalta roolilta minulle. En tarkoita, että olisin huono dps, mutta fiksu tapa sanoa asia on, että healatessa olen omassa elementissä. Depsaamisesta on vähemmän kokemusta, mutta WoDin ajan olen pelannut pöllöä joten sekin on tullut tutuksi.

Miksi haen Kalmankaartiin?

Tunnen killasta Wraithyn, jonka kanssa on tullut raidattua ja pelailtua yhdessä läpi Wowin. Olen myös ajoittain seurannut killan raidistriimejä, joten on jonkinlaista käsitystä siitä millaiseen kiltaan olen hakemassa. Olen ymmärtänyt, että Kalmankaartissa on melko kypsää väkeä, rentoa meininkiä mutta myöskin jotain aikaansaavaa porukkaa. :D

Mitä minä voin tarjota killalle?

Koen, että voin tarjota killalle henkilön jolla on pitkä historia pelin kanssa, vaikkakin kieltämättä raidikokemus voi näyttää vähän nihkeältä. Olen rento kaveri, jonka mieltä
ei virheet ja älyttömät wipeilyt liikaa paina.

Huomionarvoista

Lienee tarpeellista mainita. että työskentelen näillä näkymin vähintään syksyn loppuun asti Tamperelaisessa supermarkettissa ja ruokakaupassa työskentely on todella vaihtelevaa työvuorojen suhteen. Voi olla sikin sokin
aamu- ja iltavuoroja ja tämä vaikuttaa suoraan siihen miten pääsen raideille osallistumaan. Olen kyllä omistautuva nuori kaveri eli jos vain pääsen tulemaan niin tulen kyllä paikalle,
mutta kaikissa tapauksissa se ei välttämättä ole aina mahdollista.

Muuta
-UI
-Mikäli jäi jotain epäselväksi, kysykää toki täällä tai ottakaa yhteyttä pelissä!

Eleyraa
Upseeri

Postby Eleyraa » 03 Aug 2015, 17:13

Moro,
Ihan hyvältähän tuo näyttää. Kyllä sut mukaan voi ottaa, toki sun geari&raidikokemus tällähetkellä jäljessä pahasti, mutta aikahyviä kiinnisaanti mahdollisuuksia noi tanaan junglet sun muut tarjoo. Paikka löytyypi kyllä normi/hc runeilta ja sitten myöhemmin kun geari antaa enemmän myöten voi käydä niitä vaikeempiakin tappeluita käydä hakkaamassa.
Lähinnä vaan sulle itelle kannattaa olla nopee oppimaan näitä uusia pomoja niin saa pysyttyä muitten mukana vähän helpommin.

Meleena
Kiltamestari

Postby Meleena » 03 Aug 2015, 17:47

hyväksytty

Return to “Raidaajahakemukset”