It is currently 19 Feb 2019, 07:13

Brewss - brewmaster monk (hylätty)

Tee hakemus tänne jos tahdot raidaajaksi Kalmankaartiin.

Moderator: Upseeri

Brewss

Postby Brewss » 07 Jul 2015, 06:09

Näin alkuun sori pirun kornista nimestä =D

Juuh elikkäs nimi on Erkka, ja tällä hetkellä asuskelen vantaalla. Ikää löytyy 19v, toiselle vuosikymmenelle astun tossa syyskuun alussa. Tällä hetkellä en oikein mitään erityistä tee, tosin jossain vaiheessa tarkoitus yliopistoon hakea. Wowia pelannut ala-asteesta lähtien, joten kokemusta löytyy jonkun verran.

Applyyn brewmaster monkilla jolla raidasin koko MoPin ajan. WoDissa nyt aikalailla raidannut pelkästään warrulla, mutta niin pirun tylsä classi nykyään niin ei enää aivot kestä. Monkin armory: http://eu.battle.net/wow/en/character/k ... wss/simple Warrun armory: http://eu.battle.net/wow/en/character/r ... arr/simple

Oon raidannut firelandsista saakka, ja aikalailla tankkina kaikki bossit, jos niitä muutamaa dps kaatoa ei lasketa. Proge tähän saakka:

Firelands 6/7hc
Dragon Soul 8/8hc
MSV 5/6hc
HoF 2/6hc
ToES 4/4
ToT 3/13hc (menin tauolle tierin puolvälissä pariks kuukaudeks)
SoO 10/14hc ja 14/14M (menin 8kk tauolle dark shaman hc kaadon jälkeen joulukuussa 2013)
HM 2/7M (kilta hajos Kargathin jälkeen, mutta sain hommattua Twins kaadon jossain random pugissa)
BRF 9/10hc ja 1/10M (9/10hc ekan 8pv aikana, ja beastlord mythic johon mut raahattiin mukaan säälistä)
HFC 5/13hc

Killat missä oon ollut on Pro Finlandia, Univelka, Ambition, Safe, Eternal Overwatch, Bugiset Mätisilakat. Aikalailla kaikista killoista lähtenyt sen takia koska kaatunut pelaajapulan yms takia. Univelasta lähin koska ne meni kesätauolle, ja ite halusin jatkaa raidaamista, ja Bugisista Mätisilakoista lähin koska en enää pystynyt raidaamaan niitten aikatauluilla.

Kiltaan haen koska rekryätte tankkia atm, ootte suomikilta, teijän aikataulut sopii mulle, ja koska vaikutatte ihan perusmukavilta hinteiltä. Aina tykänny enemmän suomikilloista ite, mutta harvemmin löytyny kiltaa joka rekryis tankkia ja jossa aikataulut sopis.

Musta saatte aikalailla perus tankin joka tietää miten monkilla nappuloita painellaan. En whineä lootista tai aiheuta draamaa yms. Ventissä/mumblessa/yms puhuminen ei oo ongelma myöskään.

Gearihan mulla on aivan jumalatonta kuraa koska ollu monkki alttina koko expansionin, mutta jos jollekkin normirunille tyyliin pääsee ennen hc'ta niin ois ihan jees. Transferaan voin heti, mutta jos pystyy tyyliin yhden raidin vetämään cross realmina että näkee millasta porukkaa siellä on ni ois kanssa ihan jepa.

Eipä tässä kai muuta. Kysykää jos jäi jtn puuttumaan. Battletag on <snip> jos tarviitte.
Last edited by Missmisery on 16 Aug 2015, 15:43, edited 3 times in total.
Reason: Herralle ei sopinut ilmestyä juttelemaan kuten pyydettiin, joten tehdään tästä hylsy.

Kahvipannu

Postby Kahvipannu » 07 Jul 2015, 10:16

Juuuu progress ei päätä huimaa mutta en näe suurena ongelmana itse ja tankeista proge ei YLEENSÄ jää kiinni :D minun puolesta voit tulla katselemaan normin tai heroic runin nykyiseltä realmilta. Mutta odotellaan nyt muittenkin vastauksia ja olis ollu kiva nähä kuva ui:sta (combatissa) jos ei tuota liikaa vaivaa :)

Brewss

Postby Brewss » 07 Jul 2015, 12:40

http://i.imgur.com/btcHFIf.jpg

Ei oo groupista, mutta raid framet on tossa vasemman chatin yläpuolella. DBM timerit ilmestyy tohon dps mittarista ylävasemmalle.

Missmisery
Site Admin

Postby Missmisery » 07 Jul 2015, 12:57

Pyydämme combat a.k.a. raid-tilanne -kuvaa koska tuollaiset garrisonidlekuvat ovat yhtä tyhjän kanssa. Itse henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että jos osaa suorittaa uuiillaan ni mikäpä siinä, mutta olisi silti informatiivisempaa sekä mukavempaa nähdä hieman enemmän kuin ne mitä ~jokaisen UI:sta löytyy. Ei ole iso vaiva ottaa edes LFR raidi ja napata sieltä screenshottia.
Tämä huomautus ei siis välttämättä vaikuta lopulliseen päätökseen joten elä ota paniikkia siitä. Mulla on atm vaan sopivan tylsää että on aikaa huomautella.
Image

Brewss

Postby Brewss » 07 Jul 2015, 13:37

Juuh laiskotti niin saatanasti ku valvonu kohta 24h, joten otin garrisonissa kuvan. http://i.imgur.com/iuFpyBX.jpg tossa kuva LFR'ästä missä pitäis näkyä aikalailla kaikki oleellinen.

Kahvipannu

Postby Kahvipannu » 07 Jul 2015, 14:22

Jooo kiitoksia kuvasta minun mielestä ihan kelpo ui. Muut officerit varmaan kommentoi mielipiteensä tänne kuhan joutavat

Meleena
Kiltamestari

Postby Meleena » 07 Jul 2015, 16:48

Lisäsin realid jutellaan illemmal

Meleena
Kiltamestari

Postby Meleena » 07 Jul 2015, 22:07

Jaa no tuu huuteleen huomenna 6 mais niin otetaan testiin

Return to “Raidaajahakemukset”