It is currently 20 Aug 2019, 15:54

Kuolema Shadow/Disc priest(hyväksytty)

Tee hakemus tänne jos tahdot raidaajaksi Kalmankaartiin.

Moderator: Upseeri

Kuolema

Postby Kuolema » 06 Jul 2015, 22:30

Asiat mitä hakemuksen tulee sisältää:
Varmista että teet hakemuksen oikealle foorumille väärinkäsitysten välttämiseksi: Raidaaja/Sosiaali.
Terve!

ikää rupeaa olemaan jo se kolmannes vuosisataa eli 33 tulee marraskuussa täyteen. Turussa asustan ja Nickesi kutsutaan.
Työskentelen baarimestarina joten pe ja la olen yleensä töissä joskus myös su-ti mutta harvemmin. Mutta jollen ole töissä viihdyn mielelläni koneella.

Main hahmoni on undead priesti, Kuolema nimeltään, aikaisemmin Kuolematon mutta nimi oli jo käytössä kuin sirryin Stormscalelle.
http://eu.battle.net/wow/en/character/s ... ema/simple Joskus Shattedered Handillä aloittanut ja silloin kalmankaartissa ollutkin hetken. Sen jälkeen migrasin genjurokselle, sieltä joskus bladefistille ja sittenmin stormscalelle. Yleensä kavereiden perässä että olisi tuttua peliseuraa.

Aiempi raidikokemus:
Vanilla: MC, BWL, Naxx, AQ, ZG
TBC: Kara, Gruul's Lair, Magtheridon's Lair, Serpentshrine Cavern, The Eye, Zul Aman
WotLK: Naxx, Vault sen jälkeen tauolle
Cata: ainoastaan LFR sen jälkeen tauolle.
MOP: Kaikki raidit ja SOOsta Ahead of the Curve 10 man. Lopetin ennen kuin mythic tuli.

Tämän hetkinen raidikokemus:
HM: 7/7HC 5/7M
BRF: 10/10HC 5/10M
HFC: 12/13 N 2/13HC

Pulu kaatuu killassa pelasin pisimpään nyt WoDin alussa, sinne liityin IRL kavereiden pyynnöstä. Pian huomasin kuitenkin että omat tavoiteeni ja vaatimukseni olivat hiukan korkeammalla kuin 2 "proge raidia viikossa" jossa 1/3 osa raidi ajasta käytettiin halpojen viinien vertailuun ja röökillä juoksenteluun. Varsinkin jos proge oli Normi highmaul ja brf... Sen jälkeen olen muutamaan otteeseen kiltoja vaihdellut etsiessä sellaista kotoisaa paikkaa jossa viihtyisin ja ilmapiiri olisi mukava ja ystävällinen. Laidbackissä sen löysinkin hetkeksi mutta kilta hajosikin suht pian. Sen jälkeen ei ole mukavaa kiltaa Stormscalelta löytynyt.

Kuten jo aikaisemmin mainitsin olen joskus muinoin vuosia sitten kuulunut kalmankaartiin ja silloin siinä pelasi monta IRL kaveria jotka asustivat pohjoisessa. En sitten tiedä pelaako ketään heistä enää. Eräs tuttuni suositteli että hakisin kalmankaartin kun hänelläkin IRL tuttuja killassa ja progressi näyttää olevan about samaa tasoa mitä itselläni on ollut.

Minulla on tarjota leppoisaa seuraa, huonot vitsit, enchanting ja tailoring. Heali ja dpsi specit raideihin, dunkkuihin ja RBGsen, tai mitä nyt sit ollaankaan tekemässä. Tykkään osallistua aktiivisesti killan toimintaan ja pyrin aina olemaan kiltalaisten käytettävissä, eli siis autan muita mielelläni ellei nyt jotain satu pahasti olevan kesken. Osaan myös pelata molempia speccejäni mutta otan myös mielelläni rakentavaa palautetta vastaan jos jollain on sitä tarjota. Eiköhän siinä ollut about kaikki? Huntteri altti löytyy myös ilvlillä 680 about jolle voin myös tarvittaessa vaihtaa.

Ei kai siinä muuta jos tulee kysyttävää ottakaa yhteyttä in game.
Nicke
Kuolematon#2552

Japa
Karkuri

Postby Japa » 07 Jul 2015, 00:36

Bar4? gimme free drinks pls!

Kuolema

Postby Kuolema » 07 Jul 2015, 01:50

En siellä =)

Meleena
Kiltamestari

Postby Meleena » 07 Jul 2015, 02:20

Näyttää hyvältä meil o rangetille tarvetta niin vahvoil olet. Tosiaan joitakin pohjoses asuvia pelailee viel itekki vääntänyt 95 vuodest asti

Meleena
Kiltamestari

Postby Meleena » 07 Jul 2015, 02:21

Huomenna varmistan et ok hyväksyä

Kuolema

Postby Kuolema » 07 Jul 2015, 03:01

Ok nice =) voin tulla trialiksi aluks ja sitten vasta vaikka heittä server transferit tai ihan miten tahotte =)

Kahvipannu

Postby Kahvipannu » 07 Jul 2015, 10:23

Joo ranged pula on iskenyt joten ranged dps on tervetullut kylläkin olis kiva nähdä ui (combatissa) vaikka ihan lfr käyt nappaa kuvan jos ei ole liikaa vaivaa. Muuten minun puolesta ihan hyvältä näyttää odotellaan nyt kumminkin muittenkin kommentteja

Missmisery
Site Admin

Postby Missmisery » 07 Jul 2015, 11:32

Kahvipannu wrote:Joo ranged pula on iskenyt joten ranged dps on tervetullut kylläkin olis kiva nähdä ui (combatissa) vaikka ihan lfr käyt nappaa kuvan jos ei ole liikaa vaivaa. Muuten minun puolesta ihan hyvältä näyttää odotellaan nyt kumminkin muittenkin kommentteja

Niin, koska eihän täällä ole yhtään aikaisempaa kommenttia.

Forumbottaaja detected!
Image

Kuolema

Postby Kuolema » 07 Jul 2015, 12:24

Voin mä laittaa, aika perus UI käytössä

Meleena
Kiltamestari

Postby Meleena » 07 Jul 2015, 16:45

Ui kuva viel niin homma o selvä

Return to “Raidaajahakemukset”