It is currently 21 Apr 2019, 15:01

Shuckle - Paladin healeri (hyväksytty)

Tee hakemus tänne jos tahdot raidaajaksi Kalmankaartiin.

Moderator: Upseeri

Shuckle

Postby Shuckle » 30 May 2015, 23:28

Heipä hei!

Tässä olisi 22-vuotiaalla kaverilla kilta etsinnässä. Tällä hetkellä olen opiskelijana, mutta nyt kesällä ei oikein ole mitään hommia löytynyt, niin aikaa piisaa. Pelailtiin aiemmin muutaman kaverin kanssa tässä WoD:in alettua, mutta kamut sitten lopetti, niin jätin sittenkin wowin siihen. Vaihdettiin silloin gw2:n pelailuun. En oikein oleta mitään mythiciä raidaavani oikein ikinä, kun minulla on lieviä vaikeuksia huomaavaisuuden ja keskittymisen suhteen, mutta normit ja hc:t on ihan menevästi sujunut, kunhan on tottunut encountereihin. En oikein odota mihinkään progress-raidiin pääseväni, niin mietin että jos teillä on mitään secondary grouppia tai alttiruneja, niin niihin voisin tulla.

Tämänhetkisiä hahmoja hordella ovat rogue, priest (healu) ja sitten tämä minun mieluisin hahmo, eli paladin healeri. Periaatteessa voisin priestillä tulla, jos sille on enemmän tarvetta, mutta olen kyllä huomannut että niitä on vähän liikaakin tullut vastaan.

Shuckle - Bloody Elf - Healeri (huomasin että dps ei oikein ole minun roolini)

http://eu.battle.net/wow/en/character/shattered-hand/Shuckle/simple

Pääasiassa olen muutenkin enemmän healaus-ihmisiä. Rogue oli minun maini tuossa WoD:ia kun aloiteltiin, mutta en oikein tuntenut olevani niin hyödyllinen siinä roolissa.