It is currently 21 Apr 2019, 15:01

Shuckle - Paladin healeri (hyväksytty)

Tee hakemus tänne jos tahdot raidaajaksi Kalmankaartiin.

Moderator: Upseeri

Shuckle

Postby Shuckle » 30 May 2015, 23:28

Heipä hei!

Tässä olisi 22-vuotiaalla kaverilla kilta etsinnässä. Tällä hetkellä olen opiskelijana, mutta nyt kesällä ei oikein ole mitään hommia löytynyt, niin aikaa piisaa. Pelailtiin aiemmin muutaman kaverin kanssa tässä WoD:in alettua, mutta kamut sitten lopetti, niin jätin sittenkin wowin siihen. Vaihdettiin silloin gw2:n pelailuun. En oikein oleta mitään mythiciä raidaavani oikein ikinä, kun minulla on lieviä vaikeuksia huomaavaisuuden ja keskittymisen suhteen, mutta normit ja hc:t on ihan menevästi sujunut, kunhan on tottunut encountereihin. En oikein odota mihinkään progress-raidiin pääseväni, niin mietin että jos teillä on mitään secondary grouppia tai alttiruneja, niin niihin voisin tulla.

Tämänhetkisiä hahmoja hordella ovat rogue, priest (healu) ja sitten tämä minun mieluisin hahmo, eli paladin healeri. Periaatteessa voisin priestillä tulla, jos sille on enemmän tarvetta, mutta olen kyllä huomannut että niitä on vähän liikaakin tullut vastaan.

Shuckle - Bloody Elf - Healeri (huomasin että dps ei oikein ole minun roolini)

http://eu.battle.net/wow/en/character/shattered-hand/Shuckle/simple

Pääasiassa olen muutenkin enemmän healaus-ihmisiä. Rogue oli minun maini tuossa WoD:ia kun aloiteltiin, mutta en oikein tuntenut olevani niin hyödyllinen siinä roolissa.

Wowin itsessään aloitin pelaamaan aikoinaan priva-servulla, Wotlk-aikoihin. Sen myötä rakastuin peliin, muttei silloin ollut vielä oikein budgettia hommata legittiä peliä. Ihan legitin wowin ostin tuossa intin loputtua, MoP aikoihin. Siellä vielä raidailtiin kaverin kanssa (eri servulla ja alliancella). Tuolloin mainasin monk-healeria, ja myöhemmin päädyin kokeilemaan huntteria ja dudu-healeria ja warrioria. Muuten wowin lisäksi ainut kunnon mmorpg mitä pelailin oli Rifti, ennen kuin siihen tuli ensimmäinen lisäri ja vähäsen sen lisärin jälkeenkin (olikohan intti just minkä takia loppui sen pelailu). Siellä minä lähinnä tankkia pelailia, kunnes myöhemmin siirryin depsiksi ja supportiksi.

Meleena
Kiltamestari

Postby Meleena » 31 May 2015, 19:23

alttijuttuja on tarjolla jos kelpaa ja 6.2 hc cleareja meleko varmasti. eli jos kiinostaa niin sellanen spotti ois?

Shuckle

Postby Shuckle » 31 May 2015, 21:52

Se passaisi vallan mainiosti. Mites me hoidetaan tämä liittymis-osuus?

Meleena
Kiltamestari

Postby Meleena » 01 Jun 2015, 09:07

eiköhän joku offu illemmal ole linjoilla itekki varmaan kuuden jälkeen kunnolla

Return to “Raidaajahakemukset”