It is currently 16 Feb 2019, 23:54

Vvmk - Moonkin Druid(hyväksytty)

Tee hakemus tänne jos tahdot raidaajaksi Kalmankaartiin.

Moderator: Upseeri

Vvmk
Upseeri

Postby Vvmk » 10 Mar 2015, 19:23

Morjens,

Olen 30+ vuotias Espoolainen IT-alan työntekijä. Syntynyt Kuopiossa ja muuttanut työn perässä pääkaupunkiseudulle reilu 10v. sitten.
WoW:n parissa aika kuluu melkeinpä aina kun mahdollista (eli liikaakin), tätä kuitenkin rajoittaa sopivasti poika vauva ja vaimo.
Peliasiat olen aina pystynyt sovittamaan perhe-elämän kanssa joten sieltä suunnalta ei suurempia esteitä tule/ole.
Työ ei ole koskaan ollut este korkeintaan vain hidaste :) .

Hahmo:

Vvmk - Tauren Druid - Moonkin/Resto - Frostwhisper EU
http://eu.battle.net/wow/en/character/f ... vmk/simple

Maini on tällähetkellä resto, GM:n kanssa juttelin hieman ja teillä on tällähetkellä hiilurosteri täynnä joten keskustelun perusteella päätin hakea teille pöllönä.
Pöllönä olen raidannut aikaisemmissa contenteissa jonkunverran, ehkä kuitenkin enemmän tai vähemmän casual pohjalta,
mitään kunnollisia todisteita tai logeja siitä ei kuitenkaan ole esittää.

WoD on ollut oikeastaan vasta se contentti jossa haastoin itseni kunnolla kokeilemaan kuinka korkealle minun on mahdollista päästä tässä pelissä joten hain ja pääsinkin nykyisen (Moronic Impression) killan kakkosporukkaan restona /os tankki.
Tästä johtuen myöskään aikaisempien contenttien logien tutkimisesta ei välttämättä saa kunnon kuvaa osaamisesta.

Tämänhetkisen rotaation omaksuminen ottanee oman aikansa mutta uskon sen suht nopeasti olevan kuosissa.
Geari myös tällähetkellä reston näkökulmasta kerättyä mutta suht hyvinhän tuo näyttäisi myös pöllölle istuvan.
Toista dps trinkettiä ei ollut joten otin käyttöön alchemy trinketin ensihätään.

Aiempi raidikokemus:

Accountti luotu joulun seutuun 2005.

Vanillan aikaa tuli raidattua muutamia raideja casual pohjalta ja ei tainnut tulla yhtään paikkaa täysin clearattua.
TBC:n aikaan tuli raidattua enemmänkin kilta taisi olla Karma, kaikki clearattu osa ennen nerffejä osa jälkeen.
WotLK:ssa tuli ICC:stä kaadettua Karman mukana kaikki normina ja LK:ta vaille kaikki HC:na 10 sekä 25man.
Cataclysmissä raidasin 3 ekaa raidia, muistaakseni kilta oli Karma, kaataen normina kaikki ja HC:na ensimmäiset bosset BD:ssä ja BoT:ssa. FL ja DS jäi välistä.
MoP:ssa palailin pelin piiriin ja raidasin ToT:ia alussa The Karelian Isthmus ja myöhemmin Legio Pro Fennia kiltojen riveissä 25man 7/12 normal ja 10man 12/12 normal, 1/13 HC.
MV, HoF ja ToES jäi oikeastaan välistä. SoO aikoihin liityin Moronic Impressioniin ja tavoitteena oli päästä core porukkaan mutta erinäisistä syistä en siihen kuitenkaan mahtunut.
Coren mukana kuitenkin jonkunverran raidasin ja onnistuin lopulta hankkimaan Mythic Garrosh kaadon.

Moniin killanvaihtoihin on ollut yleensä syynä killan aktiivisuuden lopahtaminen paitsi Moronic Impressioniin hain pelkästään tason korotuksen takia.

MI:n kakkosporukka lopetti raidaamisen muutaman pelaajaan lähdettyä etsimään uusia haasteita ja sen seurauksena muutama muukin pelaaja painui maan alle ja peli oli sitämyöten selvä.

Nykyisessä tierissä saavutuksina on HM 7/7 HC (sekä hiilu että tankkina), 5/7 Mythic (hiilu) ja BRF 10/10 HC (hiilu).

Muuan hiilulogi löytyy täältä: https://www.warcraftlogs.com/reports/NR ... GY#fight=3

Screenshot UI:sta : http://i.imgur.com/aB8Jzla.jpg?1

Miksi haet juuri Kalmankaartiin (+ mistä kuulit killastamme/tunnetko ketään ennestään)?

Haen Kalmankaartiin koska teidän progressi on suurinpiirtein samalla tasolla kuin mitä itsekkin olen tällähetkellä ja teidän raidipäivät ja ajat sopivat minulle erittäin hyvin.
Kilta löytyi goblin explosiven sivulta.
Tuttuja ainoastaan Wraithy jonka huomasin myös vasta liittyneen kiltaanne.

Mitä sinulla on tarjota killalle?

Minulla on tarjota killalle nousujohteista suorittamista tutkimalla logeja ja kyselemällä paremmilta vinkkejä omaan tekemiseen, lähes 100% attendancea ja huonoa läppää... :)

Jos jotakin kysyttävää jäi niin yhteyttä voi ottaa battletagiin vvmk#2732.

Terveisin,

~Vvmk~

Saemmylol

Postby Saemmylol » 10 Mar 2015, 20:07

Vvmk wrote:MV, HoF ja ToES jäi oikeastaan välistä. SoO aikoihin liityin Moronic Impressioniin ja tavoitteena oli päästä core porukkaan mutta erinäisistä syistä en siihen kuitenkaan mahtunut.

Tämä jäi itseäni mietityttämään. Haluatko vähän valaista syitä?

Vvmk
Upseeri

Postby Vvmk » 10 Mar 2015, 20:41

Ei siinä mitään ihmeellistä ollut, tuli vähän väärinkäsitystä kiltaan liittymisen yhteydessä että hiilulle olisi paikka mutta sitä ei sitten ollutkaan kahden aktiivisen druidin takia, sitten koitettiin altteja josko niistä olisi ollut mainiksi mutta kun ei melkein heti ollut "täydellinen" suoritus niin sekin sitten kuivui kasaan...

Meleena
Kiltamestari

Postby Meleena » 10 Mar 2015, 22:59

hyväksytty

Mappedd
Karkuri

Postby Mappedd » 10 Mar 2015, 23:29

Tosiaan pöllönä sisään.

Keskiviikkona HC-clearille mukaan kattomaan miten onnistuu depsiminen. Lisää vaikka Mappedd#2555 ni ei tarvi kiireessä migrateja hoitaa.

Return to “Raidaajahakemukset”