It is currently 16 Feb 2019, 23:33

Masuuni, disci (holy) priesti(hyväksytty)

Tee hakemus tänne jos tahdot raidaajaksi Kalmankaartiin.

Moderator: Upseeri

Masuuni
Karkuri

Postby Masuuni » 04 Mar 2015, 18:43

Terve!

Jakkaran ja näytön välissä näppäimiä kaltoinkohtelee miltei kolmekymppinen veijari Varsinaisesta Suomesta. Joulun alla heräsi palava halu koittaa taas sormella, mitenkä tämä kyseinen Blizzardin tekele maistuu pitkästä aikaa. Tiedättehän fillarilla ajon, ei se unohdu vaikka hetkeksi könkelin jättäisikin nurkkaan. Fiilis oli heti kotoisa kun pelin pariin palasi takaisin ja tässä sitä nyt ollaan, raapustelemassa hakemusta raidaamaan.

Aloitin hissukseen vuodenvaihteessa ja olen muutamaa ukkelia pelaillut rinnakkain. Tällä olen pugaillut Highmauliin achievementin ja BRF normissa käynyt kolkuttelemassa yhdeksän bossin ovilla. Kahdeksan niistä on kaatunut. Paladinilla samankaltainen tarina, paitsi sillä juoksin Blazefuryssa oikein heroicejakin ja taisi M Kargathkin tulla pugitettua. Tämänhetkinen geari nyt on niin ja näin, sekoitus holy- ja discigearia kun nykyisessä kioskissa olivat sitä mieltä että holy on paras ja mun pitää pelata sillä. Pääasiassa juoksin kuitenkin discinä, mutta ujuttivat tavaraa siihen malliin että holyna vedät. Eipä siellä depsin puutteesta kuitenkaan mikään kaatunut, niin ei sillä niin väliä ollut mitä siellä hiilereillä oli niskassa.

Aloitin "kunnolla" pelaamaan toisella servulla TBC launchin yhteydessä, raidailin parissa killassa (Delphi/Addicts) koko Wotlkin poislukien ICC. Hardmodejakin tehtiin onnistuneesti. Cataclysmin aikoihin silloinen kilta (Heilutellaan Miekkaa) kuivui kokoon ennen Firelands -pätsiä ja koko homma jäi oikeastaan siihen. MoP missasin kokonaan ja nyt tosiaan palailin pelin pariin kun kuulin, että tämä uusin expansion on kiva. Olen tykännyt.

Teille haluaisin tulla, kun nykyisessä paladinin klaanissa (Blazefury) on käynyt ihan hiljan valtava kato pelureissa. Victukseen menivät. Blazefury tuskaili jo valmiiksi heroicbossien kaadon kanssa, ja nyt kun pelurit karkasivat niin tuskin se ainakaan helpottumaan tulee. Kaverin (Lithero) kanssa pohdittiin että kimpassa olisi taas kiva puhallella, ja pohdittiin että mitäs kiltavaihtoehtoja täältä servergroupista löytyy ja teidän nimi pomppasi wowprogressista esille. Ilmeisestikin varttuneempi porukka kysessä, ja itsekin Frederikin kolmekymppistä tässä kuunnelleena tulin tulokseen, ettei Stormreaverille ole asiaa.

Lyhyesti: tosissaan tulisin raidaamaan sen muutaman tunnin illasta muutamaan kertaan viikkoon. Hampaat irveessä ei tarvitse vetää, mutta sen verran tosissaan kuitenkin että hiukan haluaa nähdä vaivaa ettei ole riippakivenä, vaan tekee oman osansa ja pyrkii helpottamaan mahdollisesti muidenkin temmellyksiä. Ketään en vielä tunne, mutta äkkiäkös sitä äänet oppii tunnistamaan höpötyksen lomassa.

-Henkka

Meleena
Kiltamestari

Postby Meleena » 04 Mar 2015, 22:53

hyväksytty

Return to “Raidaajahakemukset”